pearle - gezicht van de opticienketen
De commercial gaat over het belang van goed zicht in het verkeer
Opticienketen Pearle en Veilig Verkeer Nederland zenden samen een commercial uit rondom goed zicht in het verkeer. De boodschap: denk dit seizoen aan verblinding door een laagstaande zon, schittering op de weg door regen of tegenliggers. Draag daarom een zonnebril (van Pearle, goedgekeurd door de VVN).
De video is gemaakt door TBWA/Neboko en zanger Jan Smit speelt de hoofdrol. Smit is sinds vorig jaar het gezicht van de opticienketen. Voor een eerdere commercial kreeg hij een Gouden Loeki, maar zoals je ziet in deze tweet vat hij dat sportief op:
En voor de hele oplettende kijker... Halverwege de commercial zie je de 'Loden Leeuw' ook op de achterbank zitten! Pearle, Pearle, Pearle! pic.twitter.com/5JXPeASNci
— liz (@JanSmit) January 3, 2017
https://www.adformatie.nl/nieuws/pearle-en-veilig-verkeer-nederland-maken-tv-reclame-met-jan-smit